| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 18 日 星期六 |
 | |
| 意外係我最唔想見到ga |
前幾日諗住做為科代表.十年都唔交次練筆.太對唔住miss啦..就來學期尾..好好睇睇都寫返篇俾佢..點知咁好彩..琴日就俾miss叫左去投青蓮紫荊集..但硬係覺得編文好普通..以前好有心機咁寫好d俾miss投又聲都唔聲下..依家無咩期望..點知又俾我投..miss即然話我d字太型啦..驚打錯字.叫我自己打返俾佢=.=
今日打邊爐...不醉無歸-0-
|
| 刊登時間︰2006-02-18 11:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 13 日 星期一 |
 | |
| 相 |
今日成日都咁興奮..平時英文堂教左等於無教..都係放學miss個補習覺得有收益..
岩岩囉完相..諗住放返係個櫃度..發覺full左..於是就汁下啦..一汁之下發覺我keep左唔少野..係咪都係keep..只要係別人ga野..紙啊.簿啊.袋啊都keep=.="無意中搵到和同阿金中二ga合照..我含羞踏踏咁低下頭..佢撘住我博頭..笑keke咁望住鏡頭..最好睇ga就係我果時高佢都幾多-.-低下頭都高過佢唔少
睇返依家佢.俾ga感覺完全唔同..不過眼神仲係一樣=.="
|
| 刊登時間︰2006-02-13 08:12 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 8 日 星期三 |
 | |
| 咁就一個新年過左 |
兩個人即然不能相愛..又何必勉強在一起..今日MISS話調位..同窗竟然話開心..跟住話我都應該好開心..恨左好耐..無錯..里一刻我不想再欺騙自己..我的確恨左好耐..個位的確好悶..不過個位都有佢樂趣之處GA..分離總有點不捨得..坐慣左..也不過得閑同FD神幾句..為什么人總到失去才懂得珍惜..唉..贈句名言給你:If life cheats you,don,t be disappointed and worried.calmness is neeses in melan choly days.believe that pleasantness is coming.Long for the bright future though you are unhappy.All will pass by and everything will be over.past things will be pleasant memories.
今日體育堂不能盡興..英文堂不能專心..經濟堂更加眼訓..倒是中史堂可以專心睇書..
聽日仲要地理測驗..都係早d訓 |
| 刊登時間︰2006-02-08 01:27 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 5 日 星期日 |
 | |
| 這個新年真是十萬個一毫子咁開心 |
過得最開心的新年..都算係今個啦..利是就收得好少..淨係屋企人三四舊..親戚果兩舊..仲有幫fd買野..阿媽出錢..我收錢..都係得果7夠幾..少之又少..年年阿媽都快我一步去曬親戚屋企囉曬D利是走..不過算啦..人是自私的
返到大陸即刻同fd聯絡..晚黑就有聚會..個陪我痛飲三百杯GA FD今次無返來..失色不少..令我日日都咁清醒
跟住差唔多晚晚都有節目..朝朝都要出街..日日有水吹..原來依家大陸唔興打電話..興SEND 短息..晚晚SEND短息SEND到一兩點..有時兩三點訓訓下俾短息嘈醒..又繼續SEND過..有時就俾隻貓貓叫春嘈醒..朝頭日唔覺有貓叫..晚黑勁叫..叫足成晚都得..成個嬰兒叫喊咁..有D淒涼..不過朝朝都係八點就起身..一D都唔覺得累..把握曬每分每秒...買左好多書來擺..
最開心都係最後一日..第一次同班FD感覺親密左好多..同FD猜拳食話梅唔吐核..猜下猜下個日塞左成十幾粒話梅...我望住佢想笑..佢望住我又想笑..一笑..D梅加口水就產生化學作用..勁難頂,.玩完D牙勁酸...之後係咁影相...超開心....臨上車之前仲收到FD GA禮物..開心至極....
不過今次都有D唔係幾好GA..無錢放煙花..遺憾..無見到漂亮的侄女..遺憾...見到親戚同FD D家人..個個都話叫我努力就可以升上中六..自己知自己事..升唔到真係無面目返去見佢地
返到香港.阿譚同阿星來左我屋企..係鋤D食話梅..我塞左十三粒係個口度..阿星好似塞左十五定十八粒-.-阿譚最少
今日又去BBQ...得我地四個..不過都好開心..鋤D輸左食介辣豆..完全將功課里會事忘記曬...
總之里個新年實在太開心啦....... |
| 刊登時間︰2006-02-05 10:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 28 日 星期六 |
 | |
| 明天就要返大陸啦.. |
年年春節都係春雨綿綿...成日係屋企睇小說..後悔淨係借左一本..好快就來睇完..唔捨得睇..留返大陸睇...兩點幾自己係香港仔逛街...牛下牛下想去間屈臣氐..入左間女人化狀品店...d人望住我..幾唔好意思..逛左成個幾鐘..發覺原來香港仔無咩賣ga...跟住就買左張六合彩..真係一擊即中..中左一個...返到屋企..坐左一陣又出去買野..返來ga路上..撞到d最唔想撞到ga人...摩門教d外國人..佢地實在太熱情啦..同我say hi..我諗住say返聲就走..點知..走唔到=.=三個教徒圍住我..撐住一把傘..係路中講摩門經=.=仲問我囉左電話..話初七打電話俾我...睇來我都係陌生電話唔好接啦果日..臨走前俾左本摩門經我...=.=下次見到佢地都係要敬而遠之...hi都唔好講...間間教會都話自己係上帝所悅納ga..都唔知信邊個..都係信自己好...
聽日就返大陸..感覺有點怪怪地..又興趣..又驚返到去個個口啞啞無話題講..最慘就係年年屋企人都一大袋行李..搞到好像搬屋企..行係街度好鬼唔好意思...
|
| 刊登時間︰2006-01-28 10:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 36 | »
|