小毅=]]
|[▊內圍人=]要團結......[[[[[[[我地係唔可以衰比啲死仆街睇嫁=]]]]]]]]>3<"""""'生係內圍人:死都係內圍人_____**
199111000
暱稱: Siu NGAI_____"""
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
7月22日
仲有4個月""
4B=]]
嘈交""
love u
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 23
今日人氣: 3
累積人氣: 3831
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

             

2006 年 2 月 22 日  星期三 晴天
2月21日""  

今日係2 月21日....但係宜家係2月22日夜晚既02:27am....我仲味訓...好.等我打返琴日啲野先"""

琴日我訓到一點先起身所以我冇返到學囉...去左返半日..我1點幾去左找k.s食野..食完野就去左吹煙仔...嘩...我同k.s一去到頂你呀..使唔使咁多人呀...果度起碼人十幾人係度吹煙..但係個個都係內圍人啵!!!吹完煙仔我就係度諗返唔返學好呢...但係好多人都叫我返...咁冇咩理由唔返啦...話咁快就放左學啦...跟住就同浩賢佢地打波..打左冇耐..有幾條友黎左打波..唔識既...佢地就用左呀明仔個足球車班友仔啦...我地係咁射中佢..佢地都唔撚出聲跟住我地又再一次射中怇地..但係今次就有條友羅左個波車走左..跟住我就叫文西羅走左個波佢..但係班仆街叫保安...哈...我地先味驚過啦...雖然佢地叫左保安...但係啲保安冇理到佢喎...哈...真係好笑...跟住我地就話條友車唔見左個波...要佢地比錢....唔比錢唔走得....我地有十幾人..佢地得三條友...打又冇得打嫁啦...唔比錢點得呀....我同jerry話個波買左$158..但係果幾條友得果$50...屌..你呀媽...跟住我地話唔得喎...得果$50...買過第二個都唔得啦....跟住我地講講下..話比埋個籃球同$50先走得..跟住佢地比左個籃球同$50就走左啦...跟住我打比呀明仔...我話得一個籃球同$50...你要咩...佢話冇所謂要籃球喎..咁我咪要錢囉....跟住就同班兄弟過左美樂度買煙仔啦...跟住我地就係果度玩同吹煙仔啦...到左7:30pm我就走左啦..

ps:昌昌你唔好成一聽到個錢字就咁緊張啦...你有時口口聲聲話為兄弟!但係何而見得呢?我只係成日都見到你問啲兄弟羅錢囉...

 

 

 

 

 

 

     

                                                  

刊登時間︰2006-02-22 02:50 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]