##d iary

` " 也許我懂了寂寞 比相愛容易 | ★*      

 
 

 

小殷b*

 

siu yanb

殷bbbbbbb >v<`

MORE...  

回到過去*V*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


my lover >v<`


 
最近三個月尚無任何留言



 mY bESt FRIENDs>3< 

 

 

★ ` xANGa!=

cHEUklAM's DIARY
EkI's dIaRY
mEI's DIARY!
sIsI's DiARy
tUNG's dIARy

2007 年 3 月 10 日  星期六

晴天

2007-03-10

開始對番學厭倦! 吾中2 番學.. 好煩好煩,
朋友? 系甘既咩? 依加sin 知囉!
我剩系覺得你好煩渣.. 吾好扮晒可愛甘na..
見你對其他人都吾系甘na.. 點解你可以做到甘?
我叫你幫我做小小野姐, 都吾得! 又吾系叫你去死..
其他人叫你做就乜都做? 狗ah?
想要朋友都吾系甘ah? 未見過好似你d 甘既人囉..
人地話你冇野/__\ 可能我同你太熟俾我知道晒
你d 性格na.. 吾該你吾好有野吾識sin 黎搵我囉..
你會變, 我都會變架.. 我都有感受架!
1時哩樣1時個樣, 依加點姐? 我吾識點就你囉!

2007-03-10 12:39 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 1992YaN 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 1992YaN 的日誌 ]