|
版面模式吾同左,,
樣衰左好多>/\<
講番金日....
我4:35[[晚上]]去左SLEEP,,
因為我同哥哥1玩GAME,,
好好玩,,
本身我11:00要去到TING姐姐度,,
點知我訓到10:45,,
佢打俾我話天日之去,,
之後又訓過,,
訓到11:35俾鄧金嘈我*3*
佢話金日要去司徒媽媽度錄音,,
去左玩左1陣,,
開始錄啦,,
之後錄左好多次,,
4:05錄好晒,,
好叻叻牙><
4:30走人,,
5:00番到屋企,,
哥哥金日又係屋企訓,,
我又要同老媽訓=3=
吾想牙!!!!!!!!!!!!!
P.S金日老公要番工,,吾得閒打俾我,,BUT......I AM SO MISS YOU,,
|