|
金日,,
番學之前去左M記同佢食早餐,,
之後,,
1齊番學,,
之後上課LU.....
俾呀AR SIR MISS串=3=""
LUNCH,,
個個駱晒去,,
得我.AR健.PINKY.肥華係度,,
有D悶悶地..."
唉,,
3堂ENGLISH...悶死啦!!!!!!!!!!!
3:30AR SIR又上黎=/\=
"清潔3A班"
又俾AR SIR串==
死野!!!
之後去合唱團,,
去到5:35=3="
辛苦......
6:00番到屋企,,
又俾人話==
WAIT你電話中.......
P.S: SOR呀!!!下星期陪唔到你咁多,,我都唔想嫁,,SOR呀!!!
|