|
金日,,
7:49番到學校,,
YEAH~"
金日有番,,
開心死,,
可是佢正"商"左...
又唔開心啦....."
好想CRY: >< :"
好想問"你冇屎呀嗎???"
可是....
唔得,,
唉..........
之後,,
音樂__唱歌中,,
PE__唔洗上 去左2B班果度上,,
正,,
小息__SOSO同司徒玩得好好笑,,
笑死><
英文連堂__好悶 好想訓豬豬喲~"
數學___係咁同MING MING玩,,
LUNCH__玩玩玩,,
中文__派測1測果個卷.12.5分 岩岩好合格 叻叻女,,
科學__溫豬,,
放學,,
去左玩美術蠟燭,,
6點番到屋企,,
佢人扣錢錢...
唉....>口<"
你冇事呀嗎???好多人關心你嫁,,想你快D冇事,,>-<
|