唉∼” 仲未買Bag呀!今日,玩換杉同化妝〔Game〕都幾正na*^^
細佬出左院,咁我都放心啦∼ 琴日佢哮喘入左呀 = =" 我俾左個 HELLO KITTY 護身扭蛋仔俾佢… 1千零1粒,千其唔好整唔見… 好珍貴 =00= THEN 好彩佢冇整唔見 ^^
= =" 5點幾on… 去左 Crazy Room官網睇哂all野 = =" 睇睇下見到有games play,so 我是但玩下… 點知一玩就玩左2粒幾鐘 -0- 因為好好玩 = ="
then差兩週1剪…… 哈哈,果日我wa剪左粉腸b貼上去XD .......今晚睇 "月黑高飛" 〔好耐之前GE 影on PEARL〕好啦 EAT野.......<完.>
|