昨晚終於忍不住淚水… 哭了。
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -續
聽住 THE FRAY,令我諗起你地… 你地同我賫回憶。一格格一段段,重現係我腦入面… 次次我愛賫人,都唔中2我… 次次我愛賫人,都會話我,講我是非… 諗番起A講過… 你好低B呀… B講過… 你好煩呀… 仲有VA 室門外果句… XXX超樣衰。係咪我要求太高?襯唔起你地?我好多缺點嗎?咁,中2我賫人中2我D咩丫? 點解次次都係咁,到底幾時,我愛賫人,先會識欣賞我?
我自認,可能表面我比唔上好多女仔… 人,有好多面… 我賫側面有冇人能夠清楚見到?我賫好,你地有冇真正感受過?或者… 我賫低B,我賫煩,背後都係為左你地好… 到底幾時,先至可以相愛… 我唔介意年齡,我唔介意我愛你多過你愛我… 我唔介意人地話我CHEAP… 我真係唔介意… 但點解我得到賫,偏偏只有呢D,而冇相愛?
或者我中文差,大家睇唔明…但希望大家… 同你,都可以感受到
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -?
THE FRAY, 如果我愛賫人肯對住我唱THE FRAY… 如果,我愛賫人都愛我… 咁就好喇。 可惜… 呢一日可能一生一世,都唔會出現…
<完.>
|