[-_-" ] ☆ [ 2007 年 6 月 18 日 星期一 ]
今天有什麼好記呢? -0- I S 英 N O T E S,不見了,冇溫過… 識… 3分1吧 -0- 之後英文,做完,剩番36分鐘 -0- 慢慢嘆,扮哂野咁CHK* 今日CCK來找我,說藝萃週要演出,當配角定臨記 -0-
同CKS係咁研究高壓電纜 -0- Thx你俾我煩左咁耐 - -" 今日唔作,冇人睇 = 作得唔好 = 唔作住… 等到有大師級人馬出現先∼ (人地鬼理你呀 -0-)
(cya tomorrow∼!)
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 483 | »