2 月1號
____________________________________________________________________
係壽星女牙tie生日..本黎去bbq,,的,,但好少人..so冇去到..
咁就同左教會班人去又一城睇film,,,├ 魔幻王國 ┤都幾好睇,,但tie同mary話唔好睇,,佢地2個係咁傾計....勁啦,,
不過我地仲好想睇"春田花花同學會"..諗住遲d睇返,,,!!!>3<
我地3個早走,,行左一陣..就返家了,,真乖呢..!!kaka
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 月2號
---------------------------------------------------------
係我地6個月啦,,,真係好開心呀我,,
但點解每月2號我地都過得咁平淡..這是什麼,,?
是不是冷淡了,,,? 還是我們不愛對方了,,?
_________________________________________________________
2月3號,,今日..
冇得出街,,,要留係屋企做hw,,
無無比媽咪xxxxxxxx on9的
3點幾同tie..細佬去左銀座圖書館借書做hw..
點知比我見到口牙心同楊嘉俊2條友,,,比我見到楊嘉俊攬住牙心條腰部!!~.~
跟住d野...唔講了...
今日就係咁...88