|
|
|
出爐時間:2010 年 10 月 14 日 星期四
2010-10-14
| 朝早同michelle一齊番學^^
番到去就要落去早會
攞埋d書去溫xd
點知唔洗上phy..好正呀.xd
同michelle nicola同yvonne一齊坐係到吹水;D
之後小息就hea
上maths test ok啦.*3*
又小息.-,-
上pe..去跑2.5k
好正呀.=]好開心好開心
下次自己去練..*3*
lunch幾好玩呀.^^
英文無聊....
去聽講座.
好眼訓.-,-聽日完就上番去
等yvonne放學=]
yeah yeah*3*
|
|
k__ki 於 2010-10-14 10:31 PM 發表:
hahha
|
|
|
amy213 於 2010-10-14 10:12 PM 發表:
cOmmEnt`:)
|
|
|