金日去"全方位學習"個個活動啊!好好笑啊~咁我地要做一個英
文報告啦~一見到D外國人就係問"DO YOU HAVE BOY/GRIL
FD"嘻~我係咁問~DO "YOU LIKE HONG KONG "XDD........
之後MISS LAM(林瑾)請我地食M記啊!叫左5個麥樂雞餐啊!食完
之後返屋企啦~返到屋企唔知點解隻左耳好痛......痛成個下周.啊媽
一返黎我喊住同佢講啦~啊媽~煮完飯立刻帶我去睇E生啦~都咁夜
啦有邊間診所仲開啊~咁我地咪去左屯門華都個間lo~原路上我係
咁暗住隻左耳啦~點去到華都個一間已經冇左夜使啦~咁我地行置
樂個度啦~心唸有冇診所都成問題啦~好彩有問仲味收~個間收到
10:00姐~到我啦個醫生話好彩啊再過一度時間隻耳莫就穿ge啦!
仲有啊!我隻右耳到損哂啊!叫我唔好成日羅棒正佢啊!之後G0
home lu~
|