◆|!我到底寂寞過剩才謝絕冷靜__◇\\ ☉">迷戀你亦不對﹏連愚蠢都有罪∥.**`■愈愛愈淡
..||[■"aNyWay i LOvE u ±×[]*
A2004113
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
A2004113
暱稱: 牙﹏魚。
性別: 女
國家: 香港
MORE...
«
‹
May 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
情緒化- -,低b-___,…...
•
◤∥我失去我的眼睛 要...
•
︵︼︰又嘈啦。。。。
•
唉∼今曰奥海心比賽
•
◤` -!{ d on9婆...
文章分類
•
全部
(18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
尚無任何好友
網站連結
•
yan
•
妹b
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 22
今日人氣: 1
累積人氣: 1627
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2006 年 7 月 19 日 星期三
..|| 唔係呀﹏迪士尼幾好玩呀★*°
分類:
未分類
我同忠又好返啦∼佢e+係我真正男友呢∼好靚仔呢佢∼今日去迪士尼玩∼我一開始唸住唔想去∼因為聽D人講唔好玩∼我地同表妹一家去∼
我地一開始答58x再轉兩次火車....再轉
>>>>>>迪士尼個嫁車就到啦∼咁我地仲要等表妹
==等左佢12嫁迪士尼個嫁車仲於到左啦∼之後我地入到仲要等一個人帶我地入去埋面~
因為我地係唔洗錢既乀個個人做梗野所以要等等.....半個鐘後入去丨u熱死啦等到出汁
入到去∼我第一時間要去明日世世既玩"飛越太空山∼"插左張卡之後彈左張飛出黎......1:30至2:30
至後卜賣最新"馳車天地"......2:30至3:30......之後我地去睇幻想世界既3D〞米奇幻想曲〝
嚇死人哇∼∼∼∼∼∼∼睇完之後我地去左"夢想花園"同左"米尼"拍照好可愛呀...跟住同"米奇"係米奇幫
人影相個男仔好靚仔呀∼到我同
"米奇"影相米奇身隻手出黎咁我俾佢啦∼佢錫我隻手∼影相個時錫我化面開心死啦∼
走個時∼個靚仔同我講bye∼KA我又講啦....跟住我地夠鐘玩"飛越太空山"Iu∼入到去我同細佬講叫左就輸>...
我地坐頭位∼一開始冇咩既∼之後開始越黎越快∼衝落去個幾次我都叫左∼之後我地有D餓∼去食野個時∼見到巴斯光年
表姐話想影∼咁我同表妹都影啦∼佢好衰呀∼係咁正估人∼衰爆∼到表姐同表妺ha∼正表姐啊佢∼咁我(暗住個嘴笑拉LA)
到我佢要我"抹大隻腳"拖住兩隻手影......KA"去食野∼35一個餐叫左4個200$到....之後去玩
巴斯光年星祭探險"係甘射"射射射射射射........ha我最第尾"之後馳車天地.好多人排15分鐘.到我地玩啦!
媽子同細佬一車∼我細佬揸∼姨媽姨長一車姨長揸∼表姐表妹我"自己揸"雖然係咁碰’又幾好玩喎"HA"之後3:00睇巡遊
又幾好睇WO...但係熱死LO∼去左餐廳冷陣買飲品’跟住去左探險世界睇"獅子王庆典"uP英文但係有冷氣就算啦∼
出到去太熱啦想走啦∼但係佢地話要睇8:00P.M煙花∼咁我地繼續啦∼∼∼∼今次去"森林河流之旅"個道遊好風趣好搞笑<<
∼跟住我地睇多次〞米奇幻想曲〝就自遊活動7:30係睡公主城堡等∼我同表妹’媽子’細佬去玩多次巴斯光年星祭探險
姨媽’姨長’表姐玩飛越太空山.......我地玩E一個遊戲玩到夠鐘"去到睡公主城堡等8:00到啦∼放啦∼座城堡
係咁變色∼d煙花好靚∼睇左30分鐘走lu∼xdd......
ilove micky&忠
發表時間:2006-07-20 01:25 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 A2004113 的日誌
)
呀忠 於 2006-07-21 07:50 AM 發表:
個個靚仔係我呢圭"
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 A2004113 的日誌
]