軒洛洛的日記
我係擁有鬼之力的人要打敗幻魔王唐氏中人!

 

<---冇言的圖

2006 年 11 月 5 日  星期日   晴天


中6生涯~苦悶非常 分類: 未分類

好唔想番學....以前番學~我日日都笑....e+番學....日日都嬲....因為李名園做左班主任....佢成日煩~以下係bio陳同佢既分別:

MISS LEE:

1.早讀堂唔比人伏低~一定要人睇書~

2.成日串又唔夠人串,講道理唔夠人講就只係識講"唔好再咁多直口啦~"

3.任用埋哂d唐宗寅同埋d姣婆~佢地扮乖又唔知...

4.郁吓就話罰,冇做功課就話罰,罰咩呢?就係扮verb table同埋背書~

5.成日用我係head prefect既身份黎撻我~話我成日同佢頂咀~

bio陳:

1.都係唔可以伏低~但佢會臨走先叫你讀~同埋幾十次都係咁先罰留低20分鐘!

2.講道理唔夠人講有2個回應,一係"又有道理既~好啦~放過你啦",二係"唔得喎咁樣真係,雖然你好似岩~但係真係唔得喎"笑笑口黎講,好有禮貌!

3.唔理唐老鴨~因為知佢衰~用都冇用得咁多~起碼唔會令到唐老鴨得得戚戚~

4.一次都冇罰...罰都只係吹水...過程中都係好有禮貌!

5.唔會話因為我係prefect而話我同佢頂咀~佢會細心分析比我睇,究竟發生咩事~另外既係~如果我係岩既~就講"又有道理既~好啦~放過你啦"

比bio陳教~唔係滿口仁義道德~佢係做出黎,佢會好比面你~鬧都唔會當面鬧~你唔開心,聽你講~你講完開解你~盡量做d幫到你既野~做唔到我都鋸d丫...

比MISS LEE教,滿口仁義道德,但做唔到~成日罰人就係好老師?一開始唔識做話人亂做,叫人自己重做,抄人果d就咩事都冇,佢地開心到爆,助長歪風就係好老師?當面鬧我唔係問題~但係你冇point咁鬧~比我駁到就話我衰~咁e d係咩道理?知我唔開心,叫我黎,之後聽我講~然後9唔搭8咁比左d回應我~見我笑仲以為自己講野好好笑...其實我笑緊佢9唔搭8~連我做咩唔開心都唔知咋...又唔會做d野去幫我~唯一一件亦都係一件我最唔想去到既結果~講左比佢知~佢就好心做壞事,直接去到我最唔想既結果,就係去左搵校長,傾果件究~件事係咩就唔講得!明知我中文唔合格~仲係咁比哂d多又難既野我做,冇得溫番~咁就叫為我好?豈有此理!

佢最令唔鍾意既係~人地學校d中6 free到冇人有~我地就比佢綁手綁腳~同小6一樣~有咩理由中6都仲要排隊架?隔離d中5都會笑我地啦....佢地都唔使~我地就要...仲有,我地中6英文堂,你居然夠膽死同我教書?人地都做past paper啦,教書?對我考a-level有咩用呀?listening一開始就用d超快既帶比我地做,人地有慢d既都唔用~擺到明玩野啦~結果全班得果幾個人做到,就話我地廢,係勁既唔會入d收14分既學校啦...係勁既都比人拔左尖啦?你冇事嘛?我真係o哂咀囉,咩技巧都唔教~咩都唔做~淨係教書~真係有用咩?早知係咁~我repeat比陳sir教好過...反正我都唔係勁...我相信有一日,我忍唔住既一日...將會有事發生....小則退學....大則....我都唔知...我唔知自己會唔會發哂癲....唉...我期望既自由中6生涯冇左...淨低既只有絕望...只有憎恨....

番左學咁耐~識左一d新朋友就梗架啦~仲識左幾個中3既女仔....哈哈....笑料百出...睇黎~我番學會笑既時候...只有見到佢地時...同埋prefect當值...同年而又真正既朋友已經離開左我...淨低既...其實只有對手...只有一班為左入大學~不斷努力~或者有機會不擇手段既對手....我確實...對e d事~e d人,冇大興趣...一d生活既情趣都冇...唉






訪客留言 (返回 A2345 的日誌)


A2345 於 2006-11-08 08:37 PM 發表:
係真架....=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



健 於 2006-11-08 08:07 PM 發表:
【室】先o岩+w+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



健 於 2006-11-08 08:06 PM 發表:
掛隊離開課空...
你講真嫁=-=?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



A2345 於 2006-11-06 12:41 PM 發表:
你2個....= =
其實係想我請你地食野....= =
得閒先啦....哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



芝豬女*CaThY 於 2006-11-05 09:53 PM 發表:
唔好唔開心啦...
ceci話會陪你wo..^^
講下咋*..
唔好誤會tim呀..
咁你可以多d請我地食野...
你就可以多d見到我地..*
我地又有口福..
你又可以開心返LO..^^
係咪好好先..
呵呵*^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



郭bbbb 於 2006-11-05 09:29 PM 發表:
又關我地事....我地好好笑...但係唔洗打出黎+ma....
唔好唔開心啦....唔開心咪搵我地囉....知咪???
我係放學一定係學校ge...搵下我地囉..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





A2345
暱稱: 軒洛洛
性別: 男
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
我番黎啦~
聖誕
星期1-4
生日
攰~
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
old diary
winnie
牙纖
彤哥
男人
肥波
阿花
阿琪
阿翟
金魚
殺人鯨
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 131
今日人氣: 4
累積人氣: 3589
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed