<---冇言的圖
今日係和平的一天...
放學同左蔣嘉欣傾左陣~之後就去左ok~點知見到紫茵...心中恐怖....出到門口~2點半鍾方向一大班6b既出現....真係刺激又好玩,心血少d都死得!
又去番7-11~個收銀個樣好似同我講"老世~又係你呀?"=.=
買哂野~又係去左公園,玩左一陣~比人打到頭暈~
芝芝,sorry呀...一時沉唔住氣爆左句咁既野出黎....