軒洛洛的日記
我係擁有鬼之力的人要打敗幻魔王唐氏中人!

 

<---冇言的圖

2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


今日係和平的一天... 分類: 未分類

今日係和平的一天...

放學同左蔣嘉欣傾左陣~之後就去左ok~點知見到紫茵...心中恐怖....出到門口~2點半鍾方向一大班6b既出現....真係刺激又好玩,心血少d都死得!

又去番7-11~個收銀個樣好似同我講"老世~又係你呀?"=.=

買哂野~又係去左公園,玩左一陣~比人打到頭暈~

 

芝芝,sorry呀...一時沉唔住氣爆左句咁既野出黎....

 






訪客留言 (返回 A2345 的日誌)


A2345 於 2006-11-08 08:34 PM 發表:
玩單槓呀~哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



健 於 2006-11-08 08:11 PM 發表:
做咩事會去左玩公園=-=
玩左滑梯定[千秋]=-=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



A2345 於 2006-11-06 10:36 PM 發表:
芝豬女你聽日等死啦~...hehe...(奸笑中)

輝:費時你成日話我呃post啦~唉~31個留言咁多~哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



芝豬女*CaThY 於 2006-11-06 10:24 PM 發表:
哼*
sorry大哂呀...下*!!
你破壞左我ga聲譽啦..
衰人*
你[屎忽痕]呀...
冇野搵野泥講..
你同蔣嘉欣講好啦...
唔好同我講呀...
屎忽痕....^^

http://www.freephotopost.com/uploads/dbac1f27f5.gif
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



輝 於 2006-11-06 08:48 PM 發表:
做咩打返日記
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



A2345 於 2006-11-06 08:05 PM 發表:
一d事都冇呀~哈
咪亂講呀~我清白之身...佢冇啦啦做咩去我屋企呀....哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



郭bbb 於 2006-11-06 08:03 PM 發表:
哈哈...你同紫茵呀head係有d野ge....一係就同芝女有野...
今晚芝女去你屋企喎...開唔開心呀...我都知開心ga啦....e d野唔洗講到出面都知ga啦..
你有冇事呀...真係冇心ga...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





A2345
暱稱: 軒洛洛
性別: 男
國家: 香港
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
我番黎啦~
聖誕
星期1-4
生日
攰~
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
old diary
winnie
牙纖
彤哥
男人
肥波
阿花
阿琪
阿翟
金魚
殺人鯨
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 131
今日人氣: 5
累積人氣: 3590
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed