軒洛洛的日記
我係擁有鬼之力的人要打敗幻魔王唐氏中人!

 

<---冇言的圖

2006 年 11 月 20 日  星期一   晴天


20-11-2006 分類: 未分類

今朝見完佢地~就有排(3大日,所謂一日不見....之後自己駁)冇得見架啦~所以今日好早番~既然早番~佢地走左~冇咩勢藝~就同小蔣一齊當值~佢話我好down喎...吓?好down...冇咩表情姐....呵呵~冇down~

之後~上pure堂~無啦啦自己發夢~比阿雄問我條式點証明~我話用e黎去証~佢就o哂咀....哈....

applied堂~陳sir 真係唔話得~教野教得好好~我地2個月就教一第一本咁濟而且仲好熟tim~之後lunch比4虎叫左我去練吹水~佢話我冇咁驚喎...=.="""(唔係一直都冇架咩....)

physics做lab~又要寫report啦~頂....好彩係short report咋~放學去左訓練人地步操~佢地都唔強~加上另一個訓練員有d口齒不靈~搞到我要做番哂~明顯地我教佢地明好多~只係有d野先入為主左~要比d時間佢地變番~

仲有3日呀...=.=好悶呀我...的確係有d miss你地~你地話架~叫我讀番好d中文同埋升中7架~你地番黎都要升中4比我睇架~不過唔擔心既~你地都叻叻~唔怕~呵呵....

番歸上網同人吹水~唉....個miss lee終於開始有少少良心發現啦~佢開始少罰我地啦~我始終都係覺得miss wong同文sir仲有miss孔,bio陳,chem陳最講道理架.....唉....可惜佢地冇份教我~






訪客留言 (返回 A2345 的日誌)


A2345 於 2006-11-25 11:01 AM 發表:
好鬼....佢要我背書呢....=.=
冇左你地....唔會好d~都係咁過姐....只係冷清左好多...
你第一個唔讀中4???咁我唔考番中文囉....唉...咁咪唔使"一定"要讀中7囉~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



郭bbb 於 2006-11-25 08:21 AM 發表:
咁咪好囉...miss lee罰小d你.....
冇咗我地唔係好d咩....成日煩住你....
我第一個唔讀中4.....
你就要一定讀中7喎.........哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





A2345
暱稱: 軒洛洛
性別: 男
國家: 香港
« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我番黎啦~
聖誕
星期1-4
生日
攰~
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
old diary
winnie
牙纖
彤哥
男人
肥波
阿花
阿琪
阿翟
金魚
殺人鯨
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 131
今日人氣: 8
累積人氣: 3593
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed