軒洛洛的日記
我係擁有鬼之力的人要打敗幻魔王唐氏中人!

 

<---冇言的圖

2006 年 11 月 21 日  星期二   晴天


O哂咀~ 分類: 未分類

o咀之一:無啦啦落好q大雨!

o咀之二:e+落咁巨雨~星期四點打wall game呀?

o咀之三:比miss li 罰抄~因為冇帶一份野~

o咀之4:步操果d同學好左好多~極有進步~

o咀之5:嗌command時太大聲~有d喉嚨痛,最主要既係琪琪比我既喉糖用得著...=.=

o咀之6:原來中4既同學衰過中2中3好多~

o咀之7:落咁大雨,步操時居然停左~完時再黎鑊金既....

o咀之8:你地3個落雨時會點呀....講我知呀番黎~點解會o咀?你地3個成日令到我o咀架啦~哈哈






訪客留言 (返回 A2345 的日誌)


*CaThY"貓~ 於 2006-11-26 04:35 PM 發表:
我想問你,..,.
你果咀..
係咪本身都係O架..??
下...*^^
咁無聊你都O...
唉..*
你關心CECI好啦..
知MA..
CECI係你心愛既人..
呵呵*^^
講下姐..
↓↓↓↓↓↓↓↓↓
你果樣*
http://www.freephotopost.com/uploads/14375e656d.gif
我比你同埋CECI既..*
http://www.freephotopost.com/uploads/1b5da50f95.gif
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

梗係啦~唔係o唔同方形咩....
關心ceci?當然啦~不過都唔夠關心你咁多啦...呵呵
我個樣....咁簡易既=o=
比我同佢= =....e個字...?
Posted at 2006-11-26 04:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



A2345 於 2006-11-25 10:58 AM 發表:
冇就算囉....呵呵,果度有空廣啦....凍係正常..=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



郭bbb 於 2006-11-25 08:17 AM 發表:
落雨個陣時呢//我地就著住年風褸去操.......凍到隻手振曬.....
我地幾時有整到你o咀呀.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



A2345 於 2006-11-22 09:09 PM 發表:
冇計架....第一次真係好差~第2次真係好好...冇人再練過~但係好左好多~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



健 於 2006-11-21 10:56 PM 發表:
步操好左都要O咀=-=?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





A2345
暱稱: 軒洛洛
性別: 男
國家: 香港
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
我番黎啦~
聖誕
星期1-4
生日
攰~
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
old diary
winnie
牙纖
彤哥
男人
肥波
阿花
阿琪
阿翟
金魚
殺人鯨
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 131
今日人氣: 0
累積人氣: 3564
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed