12月5日...dl game~+ 燒 game~因為gsd plus早左成2日出呀....足足成2日...真係~11點先dl完~之後我咪打到11:30囉...
12月6日~同人傾電話~打機~
12月7日~打war game~終於都可以打番果次迎新既war game~我地打隊戰~藍vs黃~輸左~點解呢?因為~有個姓周叫澧廷既人briefing時話"一開始我地男仔就衝上去~霸左d掩護物先~女仔留後面掩護"結果得我同賴英輝,陳家麟衝左上去~成班6a既男仔唔知咩事囉...人地黃社d人個個都唔怕死咁行過黎~冇錯~佢地有d女仔係教左金手指~打極都唔死~但係唔係果班人唔上去~有得佢地扮唔死咩...唉...原來我地藍社2個社長都係女仔~因為女仔留o係後面....唉~個訓練果個阿sir話我同賴英輝係烈士~因為d人落左order之後得我地3個上左去~但陳家麟一開始就輸左...冇我地咁轟轟烈烈...唉...佢問我有咩要講~我講左個"堪"(其實想講堪親隻中指好鬼痛)之後~個阿sir就懶醒咁話"好坎坷呀嘛?藍社真係令人失望~"=.=結果我冇出聲啦...費時佢幫我改寫句子~番到去睇班人步操~之後芝芝叫我教佢英文做...之後番屋企~都係傾電話~打機~做功課~
12月8日~周身痛死我~仲要當值~結果我去左4樓之後就唔想落番去...隻右腳好痛~右手就3頭肌果個位痛~左手就膊頭痛~仲要係酸痛...左腳就腳板痛~因為星期4唔小心踩到石...番屋企~同芝芝傾~仲有2個女仔~好有間隔咁打黎~呵呵~不過我就成日整到右腳~
|