唉~ 好耐未打過blog啦~ 今日得閑無事做就打下blog啦~! 近排無所事事~! 唔知做乜~ 番學就發夢" 放學一係就沖去mp5打機,,一係就去打波~! 不過~ 成日係咁好無聊呀~! 講下間學校~! 大就好大既~ 但係我都想轉校~! 轉去濠江好唔好呢?~ 反正個度有識既人~! 都ok呀~ 唉~ 太煩啦~!