Arthur "の" 心情日記...
滴塔∼滴塔∼∼ 時鐘聲,滴水聲還是心聲..
在這個空幻的日記裡.. 有一個看不清面貌的人..
細訴著各式各樣有趣的故事..
似曾相識..? 似是而非..? 還是由各位自行判斷...
A6112
暱稱: Arthur..俊"
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
文章分類
全部 (124)
小說集 (5)
古靈精怪 (6)
有感..而發... (5)
非人..生活..-口- (8)
閒時記趣..kA (9)
感情表白.. (8)
未分類 (83)
小玩意
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


打頭炮. 分類: 未分類

2009/1/1..

今日係1月1日..

打個blog慶祝下先..

係呢度,祝各位新的一年,萬事順利,事事如意..

=================================

12月31日到1月1ge日黃金時間..

同我一陣渡過ge朋友有,呀恆,小葬,呀day,leo,雞仔,小d仲有靚女嘉良姐..

今次本身諗住去16消倒數ge我地..

由於一出天天(某食店的名)的門口..

就上演了一場真人抄企鵝ge劇目..

怕凍ge我地,決定取消去水邊倒數的念頭..

之後就係行下行下ge過程中ko左12月31日..

=================================

之後我地去左呀恆屋企玩..

玩咩?...唔洗問,緊係打麻將啦..

今日好好彩呀,win左40幾....哈哈..

打到3點幾就返屋企lu..

之後同呀恆係我屋企門口傾左好耐計..

4點幾上到去,搞完一大輛,5點到訓左lu..

================================

大約12點,老豆叫我起身食飯..

食飽返屋企同嘉良姐玩msn,做家課,睇小說..

不停咁重複呢3個動作...

不過我到e+都仲未做曬d家課...哈哈..;

===============================


人,就是應該忠於自己的感情...

 

~一個無聊人留~

 






訪客留言 (返回 A6112 的日誌)


cck017889 於 2009-01-05 09:59 PM 發表:
無無聊聊咁又一年- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leiinsok 於 2009-01-04 12:03 AM 發表:
皮膚敏感?!!呵呵~win得你甘開心ar na
哈哈~果日真係吹到個頭都甩埋ar,超凍...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mavi 於 2009-01-02 08:06 PM 發表:
比面wo...靚女嘉良姐...hahaha >w
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 緊係啦..
 
嘉良姐WO~~哈哈
Posted at 2009-01-02 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



STaNeY 於 2009-01-02 01:40 PM 發表:
你就好la..禁多野玩...=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一D都唔好,我懷疑自己皮膚敏感囉..
 
今日塊面有好多紅色,好似發炎咁...= =||
Posted at 2009-01-02 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
每月文章