Arthur "の" 心情日記...
滴塔∼滴塔∼∼ 時鐘聲,滴水聲還是心聲..
在這個空幻的日記裡.. 有一個看不清面貌的人..
細訴著各式各樣有趣的故事..
似曾相識..? 似是而非..? 還是由各位自行判斷...
A6112
暱稱: Arthur..俊"
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
文章分類
全部 (124)
小說集 (5)
古靈精怪 (6)
有感..而發... (5)
非人..生活..-口- (8)
閒時記趣..kA (9)
感情表白.. (8)
未分類 (83)
小玩意
2009 年 3 月 24 日  星期二   雨天


可悲 分類: 未分類

2009/03/24

以下呢篇日誌並沒針對任何人,只說事,如有得罪,敬請原諒

=====================================================

今日上上下體育堂,特然聽到有幾位男生討論..

今日上語文堂教的內容,徐志摩的《再別康橋》..

無意聽落,原來佢地將首詩改都9唔搭8,,全部變左咸濕詩..

內容不單止冇意境,甚至可以講得上係冇文化..

我個人認為,就算一個冇同過書GE人都唔會講GE野..

竟然會出自一班高一生GE 口中,其中更不乏成績優異的同學....好可悲

本身,身為一個男仔,,我明白有時會為左埋堆..

去講一D情色少少GE野好正常,,但唔該,唔好去侮辱自己,同埋踐踏人地..

如果你將人地首詩改完,可以更美的,,隨便..

如果你將人地GE作別改完,可以反映社會的,,隨便..

但係唔該你地,,等你地有呢個恃才傲物的能力GE時候先去做..

如果唔係,就靠你地GE成績就算老師同學校比到你地GE操行有幾好都冇用..

因為你地根本就唔值,,甚至可以話,呢個只不過係一個騙局..

希望,睇過本篇日誌的人,可以從中得到覺悟..

如,本日誌有寫得偏激的地方,請大家寬洪海量..

=====================================================

本來尋日諗住打下我D病況嫁..

點知尋晚部機慢到咩咁...HEHE

派左好多卷啦..好唔開心呀...T^T

生物:96  地理:92

歷史:81

中文:72  代數:72

化學:69

英文:52

物理:46

.................真的很P呀...-   -+

=====================================================

死去是一種藝術,和其他事情一樣。
我尤其善於此道。

我使它給人地獄一般的感受。
使它像真的一樣。
我想你可以說我是受了召喚。
                                                                 ──希薇亞.普拉絲

 

~一個沒溫習的人留~

 






訪客留言 (返回 A6112 的日誌)


Joyce124 於 2009-03-25 09:55 PM 發表:
加油呀..
小俊俊..."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HIBBA 於 2009-03-25 09:27 PM 發表:
HIHI!!@@
long time knoe see!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯~~
 
真係long time NO see!! 啦....
Posted at 2009-03-25 10:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



STaNeY 於 2009-03-25 05:49 PM 發表:
頭果一科特登打生物囉= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係WO,,,
 
你唔講我都唔覺...= =
Posted at 2009-03-25 10:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KEi_zi 於 2009-03-25 03:08 PM 發表:
- cM 4 aR哥...KakA...''
- 估唔到你都會咁正經Ga w0R....''
- 你D成績都係咁上下....尤其係英文....xDD....''
- y0 MaN....Plz REviEw y0uR LEsS0N....KukU....''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈~~
 
問題係,,佢地真係講得好嘔心囉...
Posted at 2009-03-25 10:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



thekey 於 2009-03-25 07:53 AM 發表:
佢地咪正正咁反映左社會風氣囉 "
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 同感....
Posted at 2009-03-25 10:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cck017889 於 2009-03-24 11:33 PM 發表:
我使它給人地獄一般的感受。
使它像真的一樣。
我想你可以說我是受了召喚。
很yo的句字!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
一位已故美國女詩人的詩...
Posted at 2009-03-24 11:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
每月文章