Arthur "の" 心情日記...
滴塔∼滴塔∼∼ 時鐘聲,滴水聲還是心聲..
在這個空幻的日記裡.. 有一個看不清面貌的人..
細訴著各式各樣有趣的故事..
似曾相識..? 似是而非..? 還是由各位自行判斷...
A6112
暱稱: Arthur..俊"
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
文章分類
全部 (124)
小說集 (5)
古靈精怪 (6)
有感..而發... (5)
非人..生活..-口- (8)
閒時記趣..kA (9)
感情表白.. (8)
未分類 (83)
小玩意
2008 年 4 月 24 日  星期四   陰天


發燒..== 分類: 非人..生活..-口-
08/4/24

心情極度不爽..

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

今日發燒,聽日又有驗測..

SO今日暫停一日..........==





訪客留言 (返回 A6112 的日誌)


zoemyway 於 2008-04-26 11:55 PM 發表:
cmcm呢^^
知唔知我係邊個呢~
病左要好好休息啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔知你係邊個呀....@@?
Posted at 2008-04-27 12:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cck017889 於 2008-04-25 11:00 PM 發表:
好我ge~
我暫停你又暫停= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我所謂ge暫定都有講我ge情況喎......
Posted at 2008-04-25 11:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



typhoon_1023 於 2008-04-25 07:51 PM 發表:
你發燒咩 點解我唔知既?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 個班都冇乜邊個知..
 
不過你見我呢2日都要問人借冷3就知我唔多舒服啦...==
Posted at 2008-04-25 09:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hiuman0916 於 2008-04-24 11:53 PM 發表:
HI=]..
路過的``
送你一大粒cM`仔-*
當見面禮唷-*


你都黎禾Blog=]
留cM-*喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hehe~
 
多謝你的cm哦...
Posted at 2008-04-25 10:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SleepingCow 於 2008-04-24 11:25 PM 發表:
hey,,
我都病緊o,,
小心身體o,,,
be healthy!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯..
 
大家咁話啦....
Posted at 2008-04-25 10:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
每月文章