| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 4 日 星期日  |
| 溫習.. |
分類: 非人..生活..-口- |
2007/05/04
天氣好,心情好..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今天一早起身溫習了..
由9:00am溫到8:30..差唔多12個中..
雖然有2個中係行街同食飯..
但係都溫到好暈..==
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
中途同子楓去咗買3..
買咗3件,全都是白色的..
其中一件同子楓的是一套..(超白痴..^^
下次班活動著出黎比大家睇下..haha
*.聽日考試大家都要加油哦..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
規勸朋友要在眾人背後,
讚揚朋友則需要公開。---塞耶斯
~為考試而奮鬥的人留~
|
|
|