Arthur "の" 心情日記...
滴塔∼滴塔∼∼ 時鐘聲,滴水聲還是心聲..
在這個空幻的日記裡.. 有一個看不清面貌的人..
細訴著各式各樣有趣的故事..
似曾相識..? 似是而非..? 還是由各位自行判斷...
A6112
暱稱: Arthur..俊"
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
文章分類
全部 (124)
小說集 (5)
古靈精怪 (6)
有感..而發... (5)
非人..生活..-口- (8)
閒時記趣..kA (9)
感情表白.. (8)
未分類 (83)
小玩意
2008 年 5 月 4 日  星期日   晴天


溫習.. 分類: 非人..生活..-口-
2007/05/04

天氣好,心情好..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今天一早起身溫習了..

由9:00am溫到8:30..差唔多12個中..

雖然有2個中係行街同食飯..

但係都溫到好暈..==

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

中途同子楓去咗買3..

買咗3件,全都是白色的..

其中一件同子楓的是一套..(超白痴..^^

下次班活動著出黎比大家睇下..haha

*.聽日考試大家都要加油哦..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

規勸朋友要在眾人背後,

讚揚朋友則需要公開。---塞耶斯


~為考試而奮鬥的人留~





訪客留言 (返回 A6112 的日誌)


cck017889 於 2008-05-06 11:53 AM 發表:
我唔奮鬥,係咪唔可以留ar??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



typhoon_1023 於 2008-05-05 04:33 PM 發表:
L B 衫兩件

人兩個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



meko036 於 2008-05-05 12:00 PM 發表:
我留' 我留
奮鬥!! -v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
每月文章