2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


2007年9月3日

 今天是9月3日開學禮,早上5點起身,返到學校比旺班人笑我髮形怪,不過我都沒所謂,因為個髮形師問我,點CUT,我話是但,所以先會

緊0.0升到S3A最高興既係佳佳係到,不過有件事唔係緊開心,就係抄英文功課我係抄B班的,而B班又同我地英文分班,如果我同我抄果

條友一組,緊就死囉0.0因為我抄果D係閱讀報告= =今年S3班主任係MISS許,其實都無咩野,不過唔知點解莊子康話,你地就爽啦= =

不解佢呢返話點解,不過算啦,今年校長講既野又長左,倪俊傑坐到累0.0真勁= =早上仲肚痛0.0老師竟然叫我帶佢去醫療室,帶係可以,

但佢同我講,佢係想去廁所的,唔係醫療室,上左班房MISS許見倪傑未上黎就叫我出去搵佢= =點知一打開課室門口就見到佢0.0真係

O咀.......................

 

 

 

發表時間:2007-09-03 04:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


A74860955
暱稱: 戀狂者
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007年12月4日
2007年11月22日
2007年11月3日
2007年10月17日
2007年10月9日
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 162
今日人氣: 1
累積人氣: 3300
クリスマスに本当に少し嫌です
あるCLAS(2,3)のある1つのクリスマスにあなたを好きになることを覚えていて、それなのにあるクリスマスであなたを拒絶して、私は本当に馬鹿です