今天是9月3日開學禮,早上5點起身,返到學校比旺班人笑我髮形怪,不過我都沒所謂,因為個髮形師問我,點CUT,我話是但,所以先會
緊0.0升到S3A最高興既係佳佳係到,不過有件事唔係緊開心,就係抄英文功課我係抄B班的,而B班又同我地英文分班,如果我同我抄果
條友一組,緊就死囉0.0因為我抄果D係閱讀報告= =今年S3班主任係MISS許,其實都無咩野,不過唔知點解莊子康話,你地就爽啦= =
不解佢呢返話點解,不過算啦,今年校長講既野又長左,倪俊傑坐到累0.0真勁= =早上仲肚痛0.0老師竟然叫我帶佢去醫療室,帶係可以,
但佢同我講,佢係想去廁所的,唔係醫療室,上左班房MISS許見倪傑未上黎就叫我出去搵佢= =點知一打開課室門口就見到佢0.0真係
O咀.......................

|