您已經停留了
 
琳__]],!!你說會記得我.. 還記得嗎?
入到黎要留Cm*哇!!!
吾系我嬲死你地咖xdd~!
 
 
ABBY1314
暱稱: ♥琳__]],!!aB!By
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-06
2008-02-29
2008-02-18
2008-02-17
2008-02-04
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 71
今日人氣: 9
累積人氣: 2473
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 8 日  星期六   晴天


病左也T^T 感動 分類: 未分類

嗚嗚嗚...我病左也t^t

好辛苦哇...又感冒又發燒..\都系多得陳天賜

妖...人地講野..又吾趕佢地出去..

仆街...我冇講野就趕我出去..頂你..

冇病牙!?..玩針對!?..屌你...

你好討厭牙!我吾想見倒你牙..

你知吾知就系因為你..我吹左1個中風sin病咖..妖..

你應該自卑下你點解咁黑人憎啦...

................................................................................

今日..又要過嗰條危險馬路-3-

返到去...d人系咁問{你吾系吾返咩!?}

我{牙媽吾比-,-[妖..你估我想返咖..]}

之後上去..冇欠交..{真叻女}

班主任科..訓着左-3-

eng..玩+私自調位+比人記名+傾計

小息-3-比條友用左10min..得返15min

左鬼住哂...黑人憎!!!!

maths...今次吾撚理佢咁多..反正佢都針對我..不如玩盡D

..之後普通話...

聽123木頭人哇!!>v<

哈哈..好多人都系度唱

中文..

背默...仆街牙..吾合格

要留堂重默-3-

搞到我地冇得睇天才表演..

真系衰...

默完走人//但系家姐要重默多次..

我地系出邊等佢..

等左好耐..去左買野食..返到黎..

又等左一陣...去左影印

影完返黎..牙媽{儀}走左..

我就行返去等家姐..

點知見倒牙哥{矮仔}佢地-3-

返到學校門口..sd左個sms比家姐..又等左好耐..佢終於出黎啦..

之後去左我屋企=3=

吾知幾點..我送家姐走人..

點知見倒佢牙媽..

之後返歸..