嗚嗚嗚...我病左也t^t
好辛苦哇...又感冒又發燒..\都系多得陳天賜
妖...人地講野..又吾趕佢地出去..
仆街...我冇講野就趕我出去..頂你..
冇病牙!?..玩針對!?..屌你...
你好討厭牙!我吾想見倒你牙..
你知吾知就系因為你..我吹左1個中風sin病咖..妖..
你應該自卑下你點解咁黑人憎啦...
................................................................................
今日..又要過嗰條危險馬路-3-
返到去...d人系咁問{你吾系吾返咩!?}
我{牙媽吾比-,-[妖..你估我想返咖..]}
之後上去..冇欠交..{真叻女}
班主任科..訓着左-3-
eng..玩+私自調位+比人記名+傾計
小息-3-比條友用左10min..得返15min
左鬼住哂...黑人憎!!!!
maths...今次吾撚理佢咁多..反正佢都針對我..不如玩盡D
..之後普通話...
聽123木頭人哇!!>v<
哈哈..好多人都系度唱
中文..
背默...仆街牙..吾合格
要留堂重默-3-
搞到我地冇得睇天才表演..
真系衰...
默完走人//但系家姐要重默多次..
我地系出邊等佢..
等左好耐..去左買野食..返到黎..
又等左一陣...去左影印
影完返黎..牙媽{儀}走左..
我就行返去等家姐..
點知見倒牙哥{矮仔}佢地-3-
返到學校門口..sd左個sms比家姐..又等左好耐..佢終於出黎啦..
之後去左我屋企=3=
吾知幾點..我送家姐走人..
點知見倒佢牙媽..
之後返歸..
|