您已經停留了
 
琳__]],!!你說會記得我.. 還記得嗎?
入到黎要留Cm*哇!!!
吾系我嬲死你地咖xdd~!
 
 
ABBY1314
暱稱: ♥琳__]],!!aB!By
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-06
2008-02-29
2008-02-18
2008-02-17
2008-02-04
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 71
今日人氣: 56
累積人氣: 2520
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


2007-11-14 分類: 未分類

好鬼耐冇打啦..

太懶啦xdd

今日差d遲到T^T

嚇鬼死..

返到去岩岩好時間

冇欠功課..

之後就eng堂..

哈哈~勁好玩..

但系最衰都系嗰個死肥龍..

正一食屎狗..

我同熙哥哥玩又關你咩事?

系咁系度煩-.-

搞到我差d發火..好彩熙哥哥禁住我..

吾系你死緊

跟住PE堂..

要考排球..sit up..跳繩..

有病咖?一次過考咁多

好鬼辛苦T^T

排球得8分=3=

sit up有35下..

跳繩有97下~勁哇!!哈哈

之後IS..悶到死下死下感

MATH..悶到死左..

訓左系度..去揾周公

點知..比人叫醒左..

仲要比人記左名=3=

仲要系2次

.....勁冇奈

要留10分鐘

算~我忍

跟住..放學..

要去活動課節..

但系揾吾倒牙SIR

咁米走人囉..T^T

冇75%要留班咖..

陰公..

我4次冇去啦

唉....

跟住..同小儀儀系班房玩左一陣..

就去左公園..

點知趺親..

流血T^T

好鬼痛..

算..

跟住玩得好HapPy

跟住同小盈盈..小儀儀..孖吉去左麗晶

買完野走人..

差d比車車死..

嚇得我牙..

多得個牙嬸..

之後

走人lu..

小玉玉sor哇!

我未今日冇去到..但系又叫左你走sin

我都吾想咖..

但系我真系吾知會咁咖ma..

sor!