| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
| 2007-11-14 |
分類: 未分類 |
好鬼耐冇打啦..
太懶啦xdd
今日差d遲到T^T
嚇鬼死..
返到去岩岩好時間
冇欠功課..
之後就eng堂..
哈哈~勁好玩..
但系最衰都系嗰個死肥龍..
正一食屎狗..
我同熙哥哥玩又關你咩事?
系咁系度煩-.-
搞到我差d發火..好彩熙哥哥禁住我..
吾系你死緊
跟住PE堂..
要考排球..sit up..跳繩..
有病咖?一次過考咁多
好鬼辛苦T^T
排球得8分=3=
sit up有35下..
跳繩有97下~勁哇!!哈哈
之後IS..悶到死下死下感
MATH..悶到死左..
訓左系度..去揾周公
點知..比人叫醒左..
仲要比人記左名=3=
仲要系2次
.....勁冇奈
要留10分鐘
算~我忍
跟住..放學..
要去活動課節..
但系揾吾倒牙SIR
咁米走人囉..T^T
冇75%要留班咖..
陰公..
我4次冇去啦
唉....
跟住..同小儀儀系班房玩左一陣..
就去左公園..
點知趺親..
流血T^T
好鬼痛..
算..
跟住玩得好HapPy
跟住同小盈盈..小儀儀..孖吉去左麗晶
買完野走人..
差d比車車死..
嚇得我牙..
多得個牙嬸..
之後
走人lu..
小玉玉sor哇!
我未今日冇去到..但系又叫左你走sin
我都吾想咖..
但系我真系吾知會咁咖ma..
sor!
|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 72 | »
|