唉....
近排真系好黑仔牙...
比人爆左日誌個PW..
都吾知邊條仆街..
咩都同我改哂..
內容又同我亂打...
我留言..佢又刪..
今次我留左E幾句...
''死賤精...
你吾好cheap D
個個吾爆系要爆我個
你邊條蛋散..
我留完言..你又刪...
夠竟你系邊個姐...
踩倒你條狐狸尾咩..
點解要改哂我D野姐..
你知吾知你好煩好冇謂牙..
吾野揾野做咩..
你系米發仔温牙..
你自己發就好啦..
吾好煩倒我牙..
系發死開D發..
吾好野倒我牙..
你再玩野我報警牙..
我同你講..''
真系屌爆佢屎忽牙..
我超想知條蛋散咩事囉...
但日已經心情吾好咖啦..
又要整事感既野黎..
真系得行死吾得行病牙...
唉....
又冇人幫我....
其實我覺得有4個人最有可能...
算啦...
吾好講E D啦...
今日去左九龍城買校服....'
跟住去左藍田...
點知見倒6B大股東同肥歉..
佢兩個系感跟住哂..
好煩....
---------------------
失敗者......
愛上小魔鬼......
HEE~HEE....比佢玩死..
我永遠都贏吾過小魔鬼....
---------------------
|