會考迫近,書都未上過手,日日係到等會考,
而家,日日就玩,罪惡感太重la,....你要幾時先知醒牙,文哥.
日日都想溫書,但,玩既吸引力實在係太大,
不過,我有一樣比人好既,就係我冇悶,
好,我要發力,就算考唔到好成績,只要自己盡左力就問心無愧,
而家,好想搵$,因為,太多野想買/做,日日咁遲早變廢人,
不過,自己知自己有問題,總好過唔知....
唔知聽日可唔可以專心咁溫書呢.?