2009 年 7 月 26 日  星期日   晴天


BBQ__;) 開心 分類: T0,,DaY'

y0`琴晚去咗大美督bbq`
拍好車,拎野,,行去回番呀姨佢地,`!!噢,,仲以為會凍添,點知熱到,,

簡咗個令位,[透]爐,燒野食,,去bbq,當然要燒雞翼啦^v^

整好隻雞翼,係到玩耐性0v0,燒蕃薯,燒魚魚,燒牛排、排骨,等等

yo,d雞翼,燒得好令,冇黑到xD
係時候影相了`,,Post相先`,---->
同呀萍的相相`-->
有點反光-_-v,,不過影出泥都ok啦.`

燒烤緊影得一張咁大把,,
之後我地就去咗洗手間到影;D
入到去見到d好核突既野@@"  vvv
 (→),, 
就是這舊野是不是很核突呢?,,,放大點比你地睇下啦                               真係要睇過先知-v-
我入到去都唔知係乜泥,,仲以為係地毯添                                                  哈,搵到投訴佢既熱線呀*v*;
有好多一粒粒既特體                                                                                    Tel;28680000,,打去投訴下佢先xDD
                                                                                                                         仲有比點意見佢地整整個洗手間v_v`





又是要影相了                                     放大點給你看看吧`!
由於洗手間其他的鏡子,                    是不是很[[[清潔]]]]呢?
清潔到,呀媽都唔認得了-vv-              影完,又番番去燒野食喇~_~
唔信,?!,,影比你地睇下喇,v3v         


哈!,走果陣見到兩隻狗狗                                               果隻麵唔知咩狗泥既- -b
有隻係史立莎,






 

哇哇哇~~,,個海好靚呀*o*`
影低先,,
海,,,真的要晚上影才靚喔;p 
 
(沒有樹葉的樹)
哇,,樹先生!  
點解你冇晒d葉既?
難道是打風打到冇晒?!
真的陰公lor`xD


哇,,小心呀,,!!
有地,,雷喔,,
嘻Xd,,小心踩到呀`
 
係車到影既相
影得3張咋-_-v
下次再去,,要影多d呀







創造時間:D:2009-07-26 05:21 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ABC_s 的日誌)


capricorn01 於 2009-07-27 09:26 PM 發表:
你有冇投訴個ar姨"吞pop"!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

"吞pop"!?
Posted at 2009-07-28 03:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ar_tiffany 於 2009-07-27 06:25 PM 發表:
CM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
Posted at 2009-07-28 03:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sukiv3v 於 2009-07-26 11:00 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-07-28 03:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cwyzero 於 2009-07-26 09:03 PM 發表:
CM俾妹妹
好靚啵~
d相Xd~
哈~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx,
有點反光了`
Posted at 2009-07-26 09:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SlngLe_On9Ho 於 2009-07-26 06:05 PM 發表:
哈哈 好搞笑 估唔到連地雷都有xd' comm3n7丫 太好笑了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係,,同埋果到有狗,有地雷都唔出奇
Posted at 2009-07-26 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ar_tiffany 於 2009-07-26 05:52 PM 發表:
>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ar_tiffany 於 2009-07-26 05:26 PM 發表:
CM 4 U
其實最後果3張相都好樣衰.想你轉番佢'
不過點都好.琴日係開心既
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好轉啦,,琴日影得好少咋,
Posted at 2009-07-26 05:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ABC_s
暱稱: cpt.
性別: 女
國家: 香港