2009 年 9 月 20 日 星期日  |
| 2009-09-20 |
分類: 未分類 |
明天又要是番學了,難得有兩日的假期讓自己好好咁休息一下.但原來不是的,還很忙哩-_-b
My supreme being,you can help me?
明天,一星期又要開始了,之後又是要結束它-.-V算吧`
為什麼,總是不愛聽媽媽的說話?喔!我自己也不知道.呵呵 不想聽就是不想聽嘛/3\
這幾的上學,很適應了(;`現在上得很愉快.
其他的事,,沒有什麼的特別,不說了 都是那些吧-_____________-v
今日栗米話同人地去睇戲喔v3v`原本人地好開心咖嘛/3\!
點知 之後,栗米打泥話果日唔得閒/_\,{話要食飯喎}
栗米::!!你一定是聽錯的,沒有可能吧._.v
沒有可能的沒有可能的沒有可能的\3/!
一定要去到呀!
p.s.:::::栗米 你寄了信沒有可能的給我,但是....我還未寄,,明天吧,,明天一定會寄得出的.!
★`死圖會默默地為我們的星期6禱告的(;
★`死圖會默默地為我們的星期6禱告的(;
★`死圖會默默地為我們的星期6禱告的(;
★`死圖會默默地為我們的星期6禱告的(;
★`死圖會默默地為我們的星期6禱告的(;
★`死圖會默默地為我們的星期6禱告的(;
★`死圖會默默地為我們的星期6禱告的(;
|
| 創造時間:D:2009-09-20 07:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
唔得閒` Posted at 2009-10-31 09:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
tHX` Posted at 2009-10-31 09:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C_P 於 2009-09-24 09:59 PM 發表:
點拎呀?!
|
網主回覆
拎乜?!` Posted at 2009-09-29 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
妹妹想玩哥哥個頭? 哦... 下次哥哥拎個頭出黎俾妹妹玩.... 睇住你點玩.. Xdd
|
網主回覆
係,
好呀,,我玩到點先v3v? Posted at 2009-09-29 04:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C_P 於 2009-09-23 07:31 PM 發表:
YOYOYO 大頭照有我 xp
|
網主回覆
有你呀,依家轉咗lu` Posted at 2009-09-29 04:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈~ 唔洗啦!~ 哥哥講下笑姐~ 哥哥寫信唔叻=] 妹妹得閒陪我玩下就好好了^^
|
網主回覆
-_-b
玩你個頭;P` Posted at 2009-09-22 08:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C_P 於 2009-09-21 06:57 PM 發表:
CM 4 U 上中學開唔開心
|
網主回覆
開心呀,還很愉快.(;
Posted at 2009-09-21 07:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都OK咖,,你想我寄比你?!
地址係咩呀-_-? Posted at 2009-09-21 05:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Mr_Yim 於 2009-09-20 08:54 PM 發表:
希望你和粟米可以見面去睇戲啦, 不過也希望你地可以見面一起返church啦^^
|
網主回覆
一定會一齊去睇的.!`
不過唔知栗米番唔番church姐._.v Posted at 2009-09-20 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都未寄呀,我諗著朝頭早寄咁你星2就有喇;p 唔緊要啦唔緊要啦唔緊要啦``` 套野10月5先冇得睇,我地10月3去睇米okay囉^_^! 同理早場$35;咁更係睇早場咖啦:D
|
網主回覆
哈.栗米都未寄-v-`我期待喔~
緊要咖/3\
好,一定要睇呀;D
Posted at 2009-09-20 08:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|