2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


2009-11-07 愉快 分類: 未分類

昨天完了第1次的比賽,跳高,但不幸的是失敗了./_\只有在泥緊果個星期5再好d吧!`
星期5要比賽4x400同埋跳遠,就算400唔得都跳遠得啦(;

比賽跳高隻手傷了,但沒有事的,貼一大片膠布姐...呵呵,我地班原來d女同學同男同學都好勁咖*v*估唔到..
唉,連"北菇雞"都有份...孫女400加油喔`

________________
時間過得很怏了,現在已是11,不知道幾時到12月呢,還有一個月吧;D
想怏怏怏怏怏D到,不知道"他"又時幾時呢?


栗米(;對不起,是死圖的錯,我打了給王朋友,

希望這位朋友唔好諗錯格離啦-_-V

_____
呵呵,琴日同栗米放學出泥,勁搞笑,,栗米同我一樣買咗,,底底,其實係硬幣包`兒童不宜喔xD`
之後我地就去咗KFC吹水啦,,其間我播咗一隻歌仔出泥,,想知?問下我啦v3v`好搞笑咖!`
連我呀媽都話低能呀,,好小可`

之後再行多陣,,去咗天台吹陣水、影下相,就走lu`
之後我搭車番屋企一路同栗米傾住計.
栗米;死圖愛死你喔>v<

創造時間:D:2009-11-07 10:27 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 ABC_s 的日誌)


sukiv3v 於 2010-01-01 03:48 PM 發表:
happy new year:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 happy new year t00:)
Posted at 2010-01-07 11:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



C_P 於 2009-12-30 06:04 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 tHX`
Posted at 2010-01-07 11:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BowiE199512 於 2009-12-17 02:43 PM 發表:
cm to you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thX!;]
Posted at 2010-01-07 11:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Xavier_33 於 2009-12-08 05:43 PM 發表:
妹妹咁忙嫁~
唉~
平安夜or倒數可唔可以陪哥哥去玩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



C_P 於 2009-11-17 07:23 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝.
Posted at 2009-11-21 09:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Xavier_33 於 2009-11-13 05:38 PM 發表:
巧乖的妹妹
哥哥覆咗你CM了=]
多d打Qooza啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝喎,
打到就打吧.
Posted at 2009-11-14 10:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Xavier_33 於 2009-11-11 07:23 AM 發表:
乖妹妹...
嫂嫂幾日前終於同哥哥講分手了.....
唉...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我當然乖啦.
分咗..咁你想點?`
Posted at 2009-11-13 07:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HaPpY_cI 於 2009-11-07 01:51 PM 發表:
C0MM3nT>*)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

:)
Posted at 2009-11-09 06:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sukiv3v 於 2009-11-07 11:12 AM 發表:
唔緊要喎`我都冇怪過你;而家擺到明係'佢'既問題啦.
唔緊要喎. 死圖才是我的最愛:]!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯*v*係係,係佢既唔岩.v.
栗米也是我的最愛喔:)!`
Posted at 2009-11-09 06:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ABC_s
暱稱: cpt.
性別: 女
國家: 香港