2010 年 1 月 29 日 星期五  |
全方位:)  |
分類: Every Day`* |
今日不用那麼早就要起身 HOHO:p 因為今日係,,,,全方位喔! 本來也好期待這一天, 但又要著校服, 就討厭了/3\ 令到我現在又不想去.
事實係點都要去, 不然我怎樣交功課呢?
>>
(四)
昨天我並沒有留校上課外活動, 不知道呀SIR 是否給我們氣得沖沖呢?
第一個原因:我不想上...
第二個原因:個hall俾咗中7考試
第三個原因:呀sir太惡喇,(現在)
其餘的原因就自己問我啦.
結果我就同咗丫冰同埋mandy去咗m記食d野吹陣水就各自歸家了;>
這天的 也完了.
>>
一陣全方位我會去到{沙田文化博物館}<(個名好似係咁)
回來再說說我點樣係果到玩啦xD
|
| 創造時間:D:2010-01-29 09:23 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
Thx.=> Posted at 2010-02-01 07:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx:]. Posted at 2010-01-31 05:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
;P Posted at 2010-01-31 05:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|