2011 年 2 月 22 日  星期二   晴天


2011-02-22 愉快 分類: 未分類

今日好早就放左1;30 這個禮拜都係~~ ahahahah~
番到屋企 第1時間就係汁屋:$ 好亂x$ 點見得人架x(
將d 3 放入洗衣機洗之後係掃地拖地喇+汁屋~:D  好乖好囉我!!!

之後差唔多到3;45 傻仔就放學,
而我就搭車去接佢放學喇 :-* 
(傻仔,你係咪覺得好sweet呢:$:$?)
我睇左封信喇, 你今日係黎到我屋企架!! 
之後再一齊搭車去我屋企:)
上網xd 睇人地d相,跟住人地個pose影相 勁低b ah:$ 仲有玩結他,影相
之後就去左個女仔fb到睇佢d相xd
個樣勁小學雞雞lor :@:@ 都唔明d人做咩話佢靚女x(x( 我學校d女仔仲靚過條bitch多多聲ah:(

bitch:(  收歛下x(x( i dun like you ah you know ma:(? 
because you so bitchchchchch:( (食多d有機菜 減肥ah.
之後仲扮佢d相去影相:( 搞到我好靚 整到佢好樣衰添:( sorry :p

影左so many photo :D:D
我無呀
*傻仔你隨時去我屋企都得ah :D  我屋企個牆身係咪好靚呢:P?

創造時間:D:2011-02-22 06:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ABC_s 的日誌)


Xavier_33 於 2011-02-22 07:38 PM 發表:
我呢我呢.
我又去xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔俾你去;P
Posted at 2011-02-22 09:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sukiv3v 於 2011-02-22 07:04 PM 發表:
hahaha:P 我想做好多好多好多野囉-x-.
我下次要再去過你屋企,無聊hea下hea下都好:p
星期6我想去呀,戈日我唸勁早走-x-. see you~<3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hahaha:P 下次再黎過:$
去囉 約你喇:)  SEE YOU
Posted at 2011-02-22 09:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ABC_s
暱稱: cpt.
性別: 女
國家: 香港