啊∼∼
期未考仲差歴史同中文Lis
跟住仲有TSA~~
今次多左個乜鬼試升
所以呢

本來係咁諗......不過最少都有温過啦∼∼
哈...哈...哈..

不過我諗...跟呢個TimeTable既話
過勞到用脳過度頭痛死仲衰過唯.....

我淨係唔想試升.....
7月仲有好多野搞....
(試升係12-19号啊啊啊啊啊啊啊....17号我要去盛夏祭啊
唉

洞察得到就好...
-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘
第11集奏好型wwwwwww
(幅Gif圖Up唔上....
奏既HANDSONIC VERSION 4&5好型wwwww

(幅Gif一樣係Up唔到
學生會兩人可愛いいいいいいいいいいいいいいいいいぃぃいぃぃぃぃぃぃぃぃぃぃぃ∼
好啦

Ps:有脳殘開發出HANDSONIC VERSION1(簡化
http://www.nicovideo.jp/watch/1276610387 (NICO既,識就睇
神(的)動畫wwwww
直井いいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいい
|