Event得閑一定要去!!!
支持同人創作!!!

話説...算

以上。
★内容:東方10-20%EVENT10-20%膠+吹水50-70%其他1-10%
部長☯ACGyueN
暱稱: ACGyueN
國家: 香港
地區: 觀塘區

 
會去のEvent
RG6
2010 年 12 月 26 日
: 至 :
九龍灣國際展貿中心


【東方幻花火宴】
2011 年 1 月 23 日
12:00 至 21:00
香港中華書畫藝術中心
香港九龍觀塘成業街11號華成工商中心地舖

 
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新作品
好耐無寫+之前既明將行...
毛(モウゴ録)語(ロク) ( ...
求其啦∼
31号
就泥(ry
SpellCard
全部 (57)
日常「平民日誌」 (17)
活動「參與後感」 (9)
個人「個人感想の忬發」 (8)
混沌「各境界の融合」 (6)
結界「二次元の多重結界」 (7)
境符「二次元與三次元的境界」 (5)
廢文「意味不明の文章」 (7)
部員留言
最近三個月尚無任何留言
每月作品
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
部員列表
網站連結
尚無任何連結
最近觀看者
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 211
今日人氣: 14
累積人氣: 4511
祕封搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 15 日  星期二   晴天


就完啦 SC: 日常「平民日誌」

啊∼∼

期未考仲差歴史同中文Lis

跟住仲有TSA~~

今次多左個乜鬼試升

所以呢

本來係咁諗......不過最少都有温過啦∼∼

哈...哈...哈..

不過我諗...跟呢個TimeTable既話

過勞到用脳過度頭痛死仲衰過唯.....

我淨係唔想試升.....

7月仲有好多野搞....

(試升係12-19号啊啊啊啊啊啊啊....17号我要去盛夏祭啊

洞察得到就好...

-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘-‘

第11集奏好型wwwwwww

 (幅Gif圖Up唔上....

 

奏既HANDSONIC VERSION 4&5好型wwwww

 

(幅Gif一樣係Up唔到

學生會兩人可愛いいいいいいいいいいいいいいいいいぃぃいぃぃぃぃぃぃぃぃぃぃぃ∼

好啦

Ps:有脳殘開發出HANDSONIC VERSION1(簡化

 http://www.nicovideo.jp/watch/1276610387 (NICO既,識就睇

神(的)動畫wwwww

直井いいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいいい






訪客留言 (返回 ACGyueN 的日誌)


wallace822 於 2010-06-16 12:27 AM 發表:
你英文咁好=-=
駛咩驚試升姐=-=
我連HANDSONIC呢個技能都唔識串-=-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好咩好....一D都唔好...
試升既話我就真係要Knockin' on heaven's door啦=3=
(Knockin' on heaven's door係第12集標題
Posted at 2010-06-16 09:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sky_xPP 於 2010-06-15 11:44 PM 發表:
我要御姐<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好,御姐(NOTE......
下次有10%機會有
Posted at 2010-06-16 09:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]