〣 ◆+Ti amo●+°Te quiero*사랑한★+〤。﹏[▊↖
`!◆\'['/我心的縫隙◆*"→我想除了你↙*×±"任誰也無法填補這空虛 ╰■×`!◆\'['我要的◆*"→只是妳↙*×±"在我身邊 ╰■×
AChord
暱稱: ★,\`浜野翼★×*+〤。細孖﹏[▊×↖
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Doraemon 100~
暑假開始`
2012-07-09
錄影""激優一族 .....
考試第6天`
文章分類
全部 (1360)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 1360
留言總數: 25330
今日人氣: 186
累積人氣: 2334353
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 20 日  星期二   晴天


2009-01-20 分類: 未分類

今日係星期二.琴晚12點訓.但係成1點幾先訓得到.都唔知尼排做咩既!!``成日都訓唔到!!``今朝7點4起身.之後食野.換衫.就番學啦!!``今日都既涼下!!~`番到學校.今日唔洗落去早會唷!!``今日學校比左篇文章我地睇!!``之後睇D同學做閱讀分享!!``第一堂係中文堂.連堂唷!!``今日又要作文.題目係"下課鐘聲響起後"講放學既情況`數學堂又冇派卷!!``小息係班房做功課!!!~`L.S.2堂講番問題卷.I.S派卷唷!!``今次都既好呀!!``53/70!!``最高果個61分!!~`食飯.今日食鴨胸腸仔飯.都OK好食啦!!~之後去左卜場.之後番左學校.今日學生會有活動唷!!``籃球活動.我番到學校先記得!!~`之後我射左兩球罰球.一球唔入.一球穿針.攞左支鉛筆!!``之後番左班房做功課!!``倫宗堂!!``派卷!!``都OK呀!!~56/60!!``最高果個攞ALL MARKS`好勁唷!!```之後兩堂英文.派番LISTENING卷!!~`我今次好好呀!!~`62/80!!`最高果個攞69!!~``放左學.番補習.做左一份超難既英文卷.查左字典都唔識做既!!~`6點補完.番屋企.食野.沖涼!!``一陣好多野做唷!!~``感謝主祝福左今日唷!!``>.<~~

神如何明白造你 就似天使這麼美

★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖






訪客留言 (返回 AChord 的日誌)


angela115 於 2009-01-21 07:26 PM 發表:
comment''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aR_Yan11 於 2009-01-21 05:15 PM 發表:
c0mment :D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



roestsz 於 2009-01-21 03:23 PM 發表:
路過...
comment for you
要回架~~XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyo20042007 於 2009-01-21 12:24 PM 發表:
cm

我會+油的^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Aki6C04 於 2009-01-21 11:11 AM 發表:
CM 4 YOU=]
謝謝你=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bAbyyAnbA 於 2009-01-20 08:05 PM 發表:
cMcMcMcMcMcMcMcMcMcM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pobo1994 於 2009-01-20 07:34 PM 發表:
cmcmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pobo1994 於 2009-01-20 07:34 PM 發表:
no.2`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manting1994 於 2009-01-20 07:18 PM 發表:
c0mment>>>"]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]