今日係星期日.琴晚12點半先訓.今朝10點起身.之後換衫.食野.就出門口啦`今日天氣好好呀.又有風.又有太陽`番教會擘餅`今日感覺好好呀`好享受到呀`個心好舒服`之後家族聚會.今日都係講羅馬書`講主既身份`之後就分組答問題`最後我果組嬴左`哈哈`好開心呀`食飯.今日有好多個弟兄姊妹一齊食唷`好開心呀`之後番上教會.今日有4個弟兄姊妹受浸呀`我真係好想受浸呀`但係屋企人又唔比`之後係教會玩左一陣橋牌`3點鐘就去打波啦`今日有太陽呀`曬到射唔到呀`但係今日打得好好呀`射波都好準呀`我地打到6點4就走啦`番到屋企沖涼.食野.之後比表哥剪頭髮唷`今日好攰呀`感謝主祝福左今日呀`>.<~`

〝 ------打開窗戶夜色已經結冰 沒有眼淚只有冷清!?★〃
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|