今日係星期二.琴晚12點訓.今朝7點3起身.之後食野.換衫.出門口啦!!`落到樓下.吸一口氣!~~好舒服呀!!``今日又有學校陸運會啦!!~`番到學校.熱左好多呀.比係條街熱!!~電腦堂派卷唷.成績唔錯呀!!``不過可以再好d呀!!`下次再比心機!!~`中文堂.睇番個每日一篇.佢話我做得少喎~`但係我日日都冑做.唔知咩事呀!!``音樂堂.教番果首新歌"LOVE CHANGES EVERYTHING".比左段片我地睇唷!!`之後係咁唱尼首歌!!~`小息.留左係班房.因為電腦卷要改分唷!!`數學堂又教新野啦!!``L.S.1堂.有個教授黎睇堂呀!!~實習MISS上!!`食伋.今日食車仔麵!!`之後去左打波.ONE ON ONE.打打下.見到D好似老師既人黎左!!~之後先知.原來第二間學校既女學生黎左籃球場食煙.比D老師知道左.係到同佢地講野!!`有三個老師黎左唷!!~I.S堂.兩堂都教書唷.冇做實驗呀!~~`放左學.補習.今日背中史.做左一份中文.好難唷!!~`6點2番到屋企.沖涼.食野!!~`聽日英文又要默書呀!!~`感謝主祝福左今日唷!!!~`>.<~~`

在你的世界 畫一個圈圈 趕走所有 不安的氛圍
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|