宜家糸學校丫xdd! 番屋企S!N打-_____-呵呵呵
我番尼啦XD!
-金日番學ah*
-勁白痴仔-3-* 英文又吾同MISS` 成日糸度鬧交WOO-3-`
-之後牙蘭冇啦啦喊-3-" 呆左` >3<
-有D野吾打`啦-3-" 冇心機打-3-"
-MATHS堂` 本來糸最留心既一堂* 宜家連宜堂刀*唉`
-吾明佢UP咩囉*
-PP梁`冇番*V* 點知. 又糸果戈MISS* O哂咀!
-成班又嘈ah* 我仲要比人搶左戈袋* 勁無奈`
-要抄英文* 叫人help我抄xd!
-成戈小息糸度搶袋-3-"勁白痴`行尼行去` 差D入埋男次XD!
-電腦* 勁頭痛. {叭}糸度-3-"又訓吾到-3-`好想死*
-糸度睇隔離果戈吾知咩{吾記得佢叫咩名-3-}`打機.
-勁得意喎` 我刀想打下* 卡卡卡"
-條友放學SIN比番戈袋我`
-仲要佢件冷3+本野糸我度* -________-`好想打扁佢`
-但`糸冇可能既野尼-V-"
-同A芝搭車`
-番到屋企糸咁訓`-,-頭痛到爆*
流連陌路大街上 找{你}卻欠缺方向
坐到通宵 你為何只懂苦笑
如暗示我再難被你需要
|