| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 12 月 22 日 星期六  |
2007 年 12 月 20 日 星期四  |
| 2007-12-20 |
分類: 未分類 |
哈哈哈..
超開心..
唔好問我點解咁開心..
因為我其實一d都唔開心..
就算我表面上係開心既..
但係心入面一d都唔開心..
唉...
自己真係有好多野屈左係心入面..
好想一次過放低哂..
不過我唔知點放呀..
E家既我只可以咩都唔諗..
等到清楚明白個陣..
我諗我就可以咩都放低..
其實我E家已經放低左大部份..
正低個D..
只係想清楚明白...
仲有等呀成番黎..
同佢傾下..
|
|
笑笑;):2007-12-20 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]獨愛fd們;'}} |
2007 年 12 月 18 日 星期二  |
| 2007-12-18 |
分類: 未分類 |
我覺自己好傻..
點解當初我會比你地咁整..
都唔反抗..
不過算喇..
E一切都唔關你地事..
因為你地未清楚佢..
一開始我自己係真係幾開心...
不過到左E家..
我先知原來我一直發緊夢..
算喇..
可能係我自己未搞清楚喇...
不過到我搞清楚個陣..
就知我係唔係發緊夢...
一路打一路係到喊...
太傻了..
唔應該咁樣就喊..
如果真係發緊夢既話..
到時咪當我玩下你...
你玩下我囉..
不過可以講..
我從頭到尾..
都係好認真..
|
|
笑笑;):2007-12-19 10:52 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]獨愛fd們;'}} |
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
| 2007-12-15 |
分類: 未分類 |
雖然我說過我會大膽D...
可是我做不到...
因為看見他..
我就會害羞起來...
以前未和他一起的時候..
我也不會這樣的..
我很不喜歡這樣的自己...
當他的朋友跟我說他比我更害羞..
你可以主動一點嗎..??
我也很想主動呀..
可是就是做不到..
口裹雖然說下次我一定要主動一些...
可是我就是做不到呀..
口裹說說很容易..
可是做起來就十分困難...
他的朋友問我你想做番朋友嗎..??
我可以決定回答:我不想..!!
算吧..等他下次來的時候再主動點吧..
超不開心的..
因為他們改我花名..
他說的東西超傷害我的自尊心的...
後來家明跟我道歉..
還請我食糖呢..
他跟我說是蕉改的..
所以我現在超討厭他的..
|
|
笑笑;):2007-12-16 02:22 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]獨愛fd們;'}} |
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
| 2007-12-14 |
分類: 未分類 |
今日好唔開心...
佢地又呃我喇...
我想知點解呃我呀..!!
不過我唔會嬲...
因為我唔想因為而D野而嬲...
太煩了
|
|
笑笑;):2007-12-14 11:30 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]獨愛fd們;'}} |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|