cursorshelp
AKI91233
暱稱: 笑笑:]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-03-22
2008-09-25
2008-09-25
2008-07-05
2008-06-28
文章分類
全部 (26)
訪客留言
20160106 jun... (xiaojun)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 84
今日人氣: 0
累積人氣: 11646
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天


2007-12-22 分類: 未分類

玩電話很好玩..

哈哈哈..

笑笑;):2007-12-22 12:19 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]獨愛fd們;'}}



2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


2007-12-20 分類: 未分類

哈哈哈..

超開心..

唔好問我點解咁開心..

因為我其實一d都唔開心..

就算我表面上係開心既..

但係心入面一d都唔開心..

唉...

自己真係有好多野屈左係心入面..

好想一次過放低哂..

不過我唔知點放呀..

E家既我只可以咩都唔諗..

等到清楚明白個陣..

我諗我就可以咩都放低..

其實我E家已經放低左大部份..

正低個D..

只係想清楚明白...

仲有等呀成番黎..

同佢傾下..

 

笑笑;):2007-12-20 10:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]獨愛fd們;'}}



2007 年 12 月 18 日  星期二   晴天


2007-12-18 分類: 未分類

我覺自己好傻..

點解當初我會比你地咁整..

都唔反抗..

不過算喇..

E一切都唔關你地事..

因為你地未清楚佢..

一開始我自己係真係幾開心...

不過到左E家..

我先知原來我一直發緊夢..

算喇..

可能係我自己未搞清楚喇...

不過到我搞清楚個陣..

就知我係唔係發緊夢...

一路打一路係到喊...

太傻了..

唔應該咁樣就喊..

如果真係發緊夢既話..

到時咪當我玩下你...

你玩下我囉..

不過可以講..

我從頭到尾..

都係好認真..

 

笑笑;):2007-12-19 10:52 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]獨愛fd們;'}}



2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天


2007-12-15 分類: 未分類

雖然我說過我會大膽D...

可是我做不到...

因為看見他..

我就會害羞起來...

以前未和他一起的時候..

我也不會這樣的..

我很不喜歡這樣的自己...

當他的朋友跟我說他比我更害羞..

你可以主動一點嗎..??

我也很想主動呀..

可是就是做不到..

口裹雖然說下次我一定要主動一些...

可是我就是做不到呀..

口裹說說很容易..

可是做起來就十分困難...

他的朋友問我你想做番朋友嗎..??

我可以決定回答:我不想..!!

算吧..等他下次來的時候再主動點吧..

 

 

 

 

超不開心的..

因為他們改我花名..

他說的東西超傷害我的自尊心的...

後來家明跟我道歉..

還請我食糖呢..

他跟我說是蕉改的..

所以我現在超討厭他的..

 

笑笑;):2007-12-16 02:22 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]獨愛fd們;'}}



2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


2007-12-14 分類: 未分類

今日好唔開心...

佢地又呃我喇...

我想知點解呃我呀..!!

不過我唔會嬲...

因為我唔想因為而D野而嬲...

太煩了

 

笑笑;):2007-12-14 11:30 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]獨愛fd們;'}}