| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
 2005 年 10 月 14 日 星期五 |
 | |
YEAH*V* |
今日遲左出去..搞到牙棋等左我好耐!!>W<
返到去上科初先..好想訓..MATHS&EPA NA**上堂牙彭佢地係甘講1 D野.//
小息攞左楊腸眼鏡黎戴..好多人話似老師,,呵..戴左一陣以經好暈嚕-WWW-
中文聽書..英文默書,,老師收左我本手冊..話我叻叻AH..ENG堂刀幾好AH..>333<
食飯真係好煩,,個男班長刀唔知咩料..廢柴黎既咩..食完幫番黃賢寫擺..之後見到金毛..佢話我又轉番之前髮型喎..-0-"
普話比老師叫左出去指野..岩哂..叻AH//默左2次刀岩埋..YEAH

2堂MUSIC轉左佛學同EPA.EPA 牙劉SIR好得意AH...可愛"""
放學去左整野食..好容易整..我同棋刀唔係好識打EGG AH..>WWWW<
等左陣就食得..好食..成功了..YA***落去睇下牙彭佢地走左未..點知走左..仲諗住比佢地食TIM..
返到屋企比牙妹食..佢話好好食AH..*V*
|
|
寫既時候::;;2005-10-14 06:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
|