今日10點半起左身,,之後打比牙棋NA!!點知好似冇人聽咪收線,..
過左一陣再打NA..原來佢岩岩起左身架NA,,,之不過我收左線

THEN晏就同牙棋出左去買書..正豐好多人..SO去左味太郎食野先,,
食完去左商務睇.,,買左本LISTEN,,好大本耶..
THEN去返正豐睇下有冇MATHS NA**排果陣有個K傻佬係甘卑住我地..我做咩佢又做咩,係咪有問題的呢
?笑死我地LUUU,,
差唔多排到果人先話冇哂果本野..頂,,白白排左咁耐

之後去影貼紙相..影得刀ok吧..不過令令果2張刀係牙棋整架,,唔制

影完就山去埋落屯輝睇下NA.刀係冇T^T
之後搭巴士返去LU..返過陣見到有2個妹妹仔,,爆搞野..我同牙棋好似係度聽佢地講故事甘,,=33="
返去返到就SAY BYE LUU
>333<""
I LIKE呢張牙,,>333<""


