Maron's 家xD
WFC?!
AMKL
暱稱: MKl
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-14
2010-01-11
2008-12-01
2008-09-13
2008-09-08
文章分類
全部 (143)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 143
留言總數: 190
今日人氣: 10
累積人氣: 4082
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


2008-02-01 鬱悶 分類: 未分類

唉.........................................................................................

今日真係當黑啊!!~

好想喊呀!!

今日係中文堂鮋時候,

李芷晴部電話響,

跟住佢就望住我

好似一口咬定就係我打俾佢咁!

跟住我就係度笑,

咁我見到佢電話響咪笑囉,

跟住佢又打俾我,

點知俾楊老師見到,

捉鰦佢落去stuff room

點知佢叫林琳做証,

話我打俾佢,

可能佢見到我同佢地講我打俾佢(李芷晴)

其實我講錯野,

我應該話佢打俾我,

但係我講鰦我打俾佢

唉................................................

今年真係超當黑呀!!!~~~

最衰就係Miss Kxxx

佢打俾我啊媽,

打都唔緊要,

但係佢仲要屈我托手係傾電話

喂!大佬啊!

你試下點樣托手傾電話呀?

各位see過E篇blog鮋人可以試下!

唉................................................

番學最後一日先整單咁鮋野黎,

食屎啦!!!!!!!!!






訪客留言 (返回 AMKL 的日誌)


candy133133 於 2008-02-04 09:25 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-02-04 09:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AileenHon 於 2008-02-04 06:52 PM 發表:
Miss Kwok 實在太誇張...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ebary_212 於 2008-02-02 06:09 PM 發表:
下...
咁第一次系邊個打俾李芷晴?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

第一次係唔知who打俾佢
Posted at 2008-02-02 06:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



celialeeplk 於 2008-02-02 04:44 PM 發表:
托手傾電話! -_-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



琳琳 於 2008-02-01 11:18 PM 發表:
原來係咁......
我而為係你打比KELLY搞到佢比人收
SORRY~
MISS KWOK成日都係咁
勁憎佢囉!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheylhyk 於 2008-02-01 11:06 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-02-02 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]