暱稱: Miki
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
mORe

流感高峰期>_<

 
2011.04.05

 

唉都是我的錯啦。

全家都病倒了;

姐姐還患了流感!。。。

看那些藥實在太專業了,

有點怕怕。。。

雖然我也未病好,

媽媽也開始咳嗽了,

可是還是想盡點心意呢。

心血來潮真麻煩!

希望全家快快康復∼!

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 AM_I_MIKI 的日誌)


KimIwIng 於 2011-04-05 11:05 PM 發表:
c0mm3n+ ;$
祝 妳 同 家 人 快 d 好 返 ;$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



倉鼠仔 於 2011-04-05 02:19 AM 發表:
唔係你錯既>__<
如果唔係我傳比你你都唔會病/.\
咁你就唔會傳到比你屋企人/_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]