今日一放學就去整特區護照~~跟住去左m記食野~~返黎果陣,,下落車""想過馬路,,,有一架車沖緊過黎,,,立即過返去"即時面都青晒"=.= 返到home,,電腦都蝦我~msn神q左**==""
總之今日係黑仔日,,,不宜出街""