為左慶祝我同老公既一周年""(仲有2日咋"")
今日放學,,我突登落左元朗買對鐲仔""[[刻左名嫁""一隻刻"小傻"一隻刻"文諾"]]
買完之後去番天瑞搵老公""跟住一齊番屋企"老公黎左我到"
番到屋企...我地食左小小野"之後一齊去左訓攪豬仔""
訓醒之後同老公一齊沖涼仔""嘻嘻...好開心!!
沖完涼仔""同老公玩煮飯仔""哈哈..差吾多9點先食野""餓死我個老公仔喇""><""
食完野,,落左樓下睇電視""睇到11點幾..老公就走左喇"'''
一切以對我不再重要!我不要什麼"幸福的約定"!!
只要有你系我身邊...就已經相當足夠""
今日影嫁""
|