**



名字'' 小傻**

方令 '' 14'

旦生'' 12月19 日

什班'' 3 C

什校''[陳呂]

ICQ'' 203-407-771

MSN'' [email protected]

仔'' 單身中! '

公仔'' POOH XD;

至憎'' 比人 !!!!!

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

calendar


:: NEW ::

2006-07-29
2006-07-25
2006-07-21
S\/\/I/\/\*
海洋公園一天游"


:: GUEST BOOK ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: GOOD FRIEND ::

 

 

RSS Feed
2006 年 1 月 5 日  星期四 晴天
  今日發老公皮氣唷><""""對吾住牙&a   

 

今日我同老公都遲左起身""我地同埋方方一齊遲到"""
番到學校又系考試考試同埋考試囉"""= =""""""""
放學要補課"""""""唉...好吾開心"""補左2個幾中""又比人罰抄喎"""仆街黎既""'
補完打比老公""佢話系頌富m記""叫我去搵佢"""甘我咪去搵佢囉"""
佢又系甘吹我喎"""甘我咪跑跑跑...跑跑跑囉""""""跑跑下"""我見到佢"""==
佢行緊過黎""=="我叫佢系m記等我"因為我要食野"""但佢吾等我...又系甘吹我過去"""
我未去到...佢又走喎""妖"""人地跑去甘急"""我未去到...佢又走喎""甘我緊系發皮氣啦"""
去到天瑞"""佢搭輕鐵"""我吾同佢走...去左m記"""整下個死人頭"""之後又走去搭車喇""
系輕鐵果陣"""我打比佢"""佢吾聽我電話><佢cut我線唷"""吾開心""
去到坑尾村....哈...佢坐左系輕鐵站啵"""嘻嘻...
之後又冇事喇"""跟住去左佢屋企一陣"""就上左上水搵爹d""跟住同佢一齊番屋企"""
夜晚番到屋企...食完飯飯"""就同媽媽and爹d去左百佳掃貨"""好攰...>\/<""
跟住番到屋企又同老公傾電話lu"""

 

老公今日對吾住牙""""發你皮氣"""sor牙....老婆錫番"""

                    老公...我愛你牙""

刊登時間︰2006-01-05 11:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]