哩幾日我發現左,,吾系冇人愛我,,
起碼我有一班好朋友,,好子妹""
好多謝你地"豬仔,,大眼,,牙兒""
我愛你地""好多謝你地系我吾開心既時候系我身邊,,
豬仔由其事系你,,我同你由吾妥,,變到而家甘FD,,
你一直都系我身邊,,之前好對吾住,,我甘對你,,
我最信既人系你,,我吾要冇左你哩個好朋友""
你吾好吾開心拉""我一定會系你身邊支持你嫁""
仲有牙,,牙兆,,雖然我同你識左吾耐,,
但我真系好信你嫁,,我咩都同你講,,^^
我都想系到多謝你,,我吾開心你系我身邊,,
多謝你,,甘關心我,,甘支持我""
仲有,,你都吾好吾開心,,我都會系你身邊支持你嫁""
好朋友們,,我愛你地""
|