| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 10 月 24 日 星期一 |
 |  |
|
今日既時間過得好快牙>~<" |
|

今日部升降機玩野牙...我住23樓,陪野係23樓壞機,跟住我就落左22樓啦∼
落到去陪野關左門,頂佢牙>”<跟住再去24樓等。。*
今日D時間快得好快牙>V<”中文堂唔記得做練習﹏罰抄書..
好慘牙/.\之後食飯啦∼d lunch難食到嘔牙..食左幾啖。
後學之後有咩交通講座..坐我格離d變態婆係度摸黎摸去wo..
好難頂囉..返到屋企5:30啦-v-跟住訓左半粒鐘就沖涼lu*”
|
| 刊登時間︰2005-10-24 09:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
泰迪啤啤熊 於 2005-10-24 10:17 PM 發表:
|
網主回覆
坐我格離果d係我同學黎架!
佢地唔係tb..係度玩嗜..
不過我覺得好變態嗜..哈 Posted at 2005-10-25 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|