| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 10 月 30 日 星期日 |
 |  |
|
運了吉-__-" |
|

今日1點幾出左去....同彤b一齊去買女童軍制服!!
去到7仔等啦...等左一陣就見到佢同佢媽咪啦~~
佢媽咪好好人牙..請我食M記/\/\"一路食...一路傾計*]]]
食完之後就去女童軍總會啦...跟住佢媽咪唔記得搭咩車去...
就飛的去啦~~~去到點知關左門!!!
之後係門口睇個時間表...可能廳日再黎過....*]]]
跟住搭小巴返去...彤b媽咪又請我搭車-"-
之後去左誠信拎校服...彤b要廳日先有得拎!*]]]
|
| 刊登時間︰2005-10-30 05:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Py 於 2005-10-30 08:42 PM 發表:
-B- 嗨嗨,,我黎la,, >∼<我用Xanga,唔用呢個la''
多dd黎ar!!
|
網主回覆
個個係咪係度申請架!!??
我會去睇睇架啦~~~"
Posted at 2005-10-31 08:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|