| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 11 月 26 日 星期六 |
 |  |
|
返左SCHOOL____///* |
|

琴日叫左牙媽8點3叫我起身!!勁準時..牙媽你係得既*”想訓左陣都難啦...*
之後就去左恩X2到食早餐啦...食完即刻落去搭車啦....未落到去已經有車啦...即時沖落去/\/\"
落左之仲要行牙>/\<"覺得好悶...就CALL牙豬啦...傾傾傾到學校門口就SAY BYE*
入去LU...因為我件衫係"長就"但冇咩人著=/\="之後都有4個著...嚇得我買錯-\/-"哈..自己嚇自己*
要學繩結同包紮傷口果D啦...繩結學左4種...唔係好記得啦....跟住學包紮..佢地包到好似豬手咁-0-"
包頭包到牙差咁WO...笑死...我係10:15∼2:00既...2:00即閃人...又自己行返落下搭車...
等左好耐車牙>"< 夜晚好嬲牙....我細佬無啦啦"呠"我機WO....FUCK!!!激死我...即刻打佢...
妖佢牙....下次佢就知死!!! 10:00 乂 草莓___*"
|
| 刊登時間︰2005-11-26 09:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|